´

sista natten hemma

Publicerad 2011-06-15 15:42:41 i Allmänt

Sitter just nu och vänta på att pappa ska komma hem så jag kan åka till victor och mysa med honom innan jag sticker. Det var sista gången jag sov i min egen säng på över en vecka nu. Inatt sover jag hos min underbara pojkvän och imorgon sticker jag till kalmar och sover hos min älskade systeryster, helt galet. Jag som inte ens får in i huvudet att jag har sommarlov, hur kan jag då få in i huvudet att jag ska till tunisien på fredag haha.
Anyways, jag ska bära ner det sista så jag kommer hem till ett städat rum nästa vecka haha.. Måla naglarna också kanske!
vi hörs kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela