´

GOD I KNOW!

Publicerad 2011-03-16 10:21:34 i Allmänt

Jag hade planerat att sova ut idag, men det gick inte så bra för jag fick sms av Amanda haha. Men lika bra att gå upp och äta kanske. Vi har ingenting gott i kylen ju. Sucks.
Idag är det något allvarligt fel på mina ögon.. Det gör ont i min näsa typ och mitt vänster öga stänger sig hela tiden pga det? why? Säkert ögoninflamation eller något, min vanliga otur i så fall antar jag.
Jag har inga som helst planer för dagen, det är ju lite lagom fint väder ute så man kanske skulle ta sig ut på en promenad?
Får se lite hur det blir med den saken. Jag brukar ju alltid säga massa saker men aldrig göra det, typ städa mitt rum.
Men det är ju onsdag idag så jag kanske borde städa det idag egentligen? Äsch som sagt jag får se. Men först ska jag äta någonting!
God, I know.
Bilder tagna för över två år sedan, redigerade dom lite igår. Har flera som jag la upp på FB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela