´

hemskt

Publicerad 2011-03-29 20:53:07 i Allmänt

Usch vad kyligt det är ute, det blåser som tusan blö! Gick ner till gården en stund och pratade med Alexandra och Cillen.
Skrev ett litet fint meddelande till AMS i hennes "R.I.P bok" Lite dåligt att det knappt var några som hade skrivit i den, det var lite skillnad mot hennes och Berits.. Örk, vad händer med Braåsskolas lärare nu för tiden..?
Det var först nu som jag faktiskt insåg att hon var borta och att hon inte kommer tillbaka. Fyfan det är hemskt. Allt dumt man sa till henne, alla gånger man kallade henne dålig lärare. Menar hon var ju inte dålig, hon vara bara sträng och gav mig ig.. Men ah, hon var inte dålig. Snäll som få var hon också bara man lärde känna henne. Wello, hoppas hon får det finfint där uppe nu i alla fall! Hörde att det var en klass om hade skrattat när dom fick reda på det? IDIOTER!? Förfan, hur idiotiskt är inte det.
Funderar starkt på att lägga mig och glo på andra avenyn och försöka sova om man ändå ska upp imorgon. Ska till stan och träffa victorjävel alltid lika mys. Tror vi hörs imorgon dåva? Ah, säger så.
Haj!

Kommentarer

Postat av: ebba

Publicerad 2011-03-30 16:05:25

en klass? långt ifrån en klass, det var en elev.

vila i frid ams, även om jag inte kände dig.

och vem är du att komma och säga att det är dåligt av folk o inte skriva i den? de flesta har skrivit vila i frid eller rip eller något liknande. Det var inte alls lika många som kännde henne som berit så det är lite svårt att skriva då.

förlåt om jag låter arg ville bara skriva vad jag tyckte om inlägget du skrev, :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela