´

Hur hade du tänkt där då?

Publicerad 2011-03-10 08:37:09 i Allmänt

Facebook är inget bra ställe känner jag, det tog lite hårt faktiskt. Hur tänkte du där egentligen.. Du bryr dig väl inte ändå men vafan. 
Jag gick till bussen innan och kom på att det inte var någon jag umgås med som skulle till skolan så jag liksom typ gick hem igen.. Jag har inte lust att sitta i hörnet med hundjäveln och zombin och se urmobbad ut. Vi skulle simmat idag, jag såg nästan fram emot det men jag vill som sagt inte se mobbad ut så mammagull sjukanmälde mig. 

Jag har tänkt att jag ska jobba med svenskan/media arbetet och engelskan idag så jag får det ur vägen. Jag menar, jag har ju hela dagen på mig så jag ska börja jobba nu hade jag tänkt. 
Min babe frågade om jag ville ses efter skolan men som sagt så är jag ju inte där - SÅ SYND ATT JAG INTE ÄR I SKOLAN!! Ironi. Men hade inte kunnat ses ändå eftersom Nelly ska med hem och sover här.
Nä dags att börja jobba typ. Alltså jag laddade ner titianic 2 igår? TVÅAN?! när fan kom den? Well, den kommer ju förstöra ettan så brutalt så jag vet inte ens om det är värt att se den. Nä, sucks.  

Aja, det är som det är! HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela