´

Inte okej

Publicerad 2011-03-04 18:26:28 i Allmänt

En fin låt, ja
Alla vet ju hur förbannat jävla jobbigt kärlek kan vara, eller hur? Men vad gör man när kärleken alltid fuckar upp sig som det ALLTID gör för mig. Jag vet varken ut eller in, visst det gör jag väldigt sällan men vafan.
Men att aldrig veta vad man ska göra är så himla frustrerande. Jag vet vad jag borde göra jag vet vad jag egentligen ska göra. Men som sagt att aldrig vara helt säker är inte det lättaste.
Jag börjar bli rätt van vid att mitt kärleksliv fuckar upp sig totalt så varför gråta över spilld mjölk? Jo för att den spillda mjölken kanske var värd någonting? Någonting som var så jävla bra. Men när alla andra säger en helt annan sak blir jag ännu mer förvirrad än vad jag redan är. Men nä jag vet inte längre. Jag orkar inte tänka mer. Jag vet vad jag ska göra, det enda rätta. Fuck this shit
I'M OUT.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-04 18:31:55

Fin blogg du har =))

Tycker att din blogg ska vara mer känd än kisses

hihi'

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela