´

inteOkej

Publicerad 2011-03-24 16:28:59 i Allmänt

Fyfan vad förbannad man kan bli haha, Först åkte jag en buss utan stoppknappar sen inställd idrotts lektion, kunde sovit till typ.. elva? Gick till skolan, satt där i fem minuter sen gick jag och mötte nelly så drog vi en runda på stan. Efter det ringde vi saranda och gick upp till katedral, vände precis utanför katedral och gick in på teknikum VARFÖR gjorde jag det för. Det var bland det dummaste jag någonsin gjort tror jag..
Gick ut och satte oss i solen, sen kom Victor och Timmy ut. Följde med dom in och åt, sen följde jag med dom på idrotts lektion men jag satt bara och mös min Victor höhö. Sen gick vi in till teknikum igen och typ.. satt och pratade med folk, sen gick vi till bussen. Vilken meningsfull dag känner jag!
Skulle egentligen haft engelska redovisning idag men jag är inte klar så vafan. Det var mycket trevligare på teknikum, eller inte där.. Men folket! Ja, folket var trevligt!
Bäjs, det är torsdag idag ja.. Köte nytt puder idag förresten, råkade ju liksom tappa mitt i golvet GÖTT MILLAN!
Funderar på att byta sängkläder i min säng.. Ja, gör det sen när mamma kommer hem så jag hittar någonting höhö.
Den här dagen har varit okej, men ändå inte okej. Okej hajjar ni?
hajhaj

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-03-24 17:09:06

vadå onödigt att gå dit, lite motion är alltid bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela