´

Mys&Bowling

Publicerad 2011-03-26 20:02:57 i Allmänt

Hemma från stan nu igen. Åt på hongkong sen gick vi vidare till bowlinghallen. Det var en riktigt trevlig kväll tycker jag. Förlorade inte på bowlingen i alla fall höhö. Nu ska jag göra lite te och se om vi har någonting gott att äta. Morot eller något liknande.
Mitt humör typ vände nu så nu har jag bara lust att mysa med min fina Victor!
Älskade känslan när jag vaknade idag av att någon låg och kysste mig över hela kroppen samt stirrade på mig super mysigt!
Anyways, här får ni två bilder från innan vi åkte hemifrån!
Nice tapet va? Det kommer bli supernajs i hallarna när det är klart wihu!

Kommentarer

Postat av: elin borensved

Publicerad 2011-03-26 20:39:47

morot :D:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela