´

three times

Publicerad 2011-03-15 21:26:02 i Allmänt

Guuuud vilken dag det har varit.. Det enda härliga med att vakna klockan sex är att se att det är ljust ute!
Somnade tre gånger i skolan idag, inte så värst svårt när man sitter ensam och jobbar med någonting tråkigt haha.
När jag slutade ringde jag Victor och kollade vart han var, så vi skulle träffas på stationen. Han var med Timmy. Vi gick till Ica och värmde oss haha fett. Träffade Adam och Marcus efter det. Sen gick vi tillbaka till stationen sen följde Adam med oss till askelyckan och fikade. Där träffade vi Patrik och hans flickvän(?) öö ah typ. Satt där typ en timme eller något sen vandrade vi vidare till stationen. Adam och Patrik åkte hem och Victor och jag stannade kvar tills min buss kom så söt, han ville inte lämna mig själv på stationen haha!
Kom hem tillslut, och fick äta. Träffade Amanda och gick till gården som i vanlig ordning på tisdagarna och torsdagarna haha.
Jag var lite busig och bokrejpade Marios tyskahäfte (han är sjua höhö)
skrev någonting i stil med "Hej Mario, du är söt :D, ta hand om dig och var snäll mot Mario, och hälsa honom från mig / Millan <3" Den andra Mario är min gamla tysklärare haha! Hoppas mini Mario ser min fina lilla anteckning hihi.
Skrev även på hans mapp.. typ "Mario är söt, så låt honom va, han är min moha" haha.. I know, måste skaffa mig ett liv.
Nu ska jag slita av mig mina kläder och lägga mig i sängen och sova (Y) Nej, först ska sminket bort juste!
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela