´

alldeles för trött

Publicerad 2011-05-17 19:54:40 i Allmänt

Vilken fruktansvärt seg och tradig dag det har varit. Har varit trött hela dagen och jag ville bara stanna kvar i sängen på morgonen. Har frysit hela natten, och hela dagen. Tror jag är på god väg mot att bli sjuk.
Har i alla fall jobbat med min hemsida hela dagen i skolan, snart klar med den. Ska fixa en intervju till bara sen så! 

Kom hem från stan för en stund sen, följde med Nelly och tränade, var där i ca två timmar. Och nu är jag helt slut, i både huvudet och kroppen. Vill bara sova men jag måste både duscha och plugga till nationella imorgon. 

Idag fixade våran rektor så att vi får vara lediga på måndag så vi hinner komma ikapp med arbeten som är försenade. Eller alltså de som har saker efter sig skulle till skolan och fixa de sakerna. Skönt att jag inte har något efter mig, snacka sovmorgon.
Nä, ska pallra mig in i duschen nu.. ciao

Kommentarer

Postat av: katinkaeriksson

Publicerad 2011-05-18 10:14:00

haha jaa :)

idag ska jag försöka pallra mig ut utan att gå vilse :p hur ser din dag ut?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela