´

clean

Publicerad 2011-05-19 22:25:41 i Allmänt

Har just duschat, blev klar med städningen av hela övervåningen för en stund sedan! Gud vad skönt, slippa det till helgen. Ser verkligen fram emot långhelg nu. Skola imorgon bara sen så.
Är ju ledig på måndagen också- jag älskar våran rektor!
Här ändringarna jag gjorde på rummet
Ni som inte ser skillnaden vet alltså inte hur det såg ut innan så lev med det ;)
Och en annan sak, Felicia. Jag ska snart fixa en bild på dig och hänga upp på min vägg också. Måste bara laga min skrivare..!
Gjorde en liten ändring på toa också, inget märkvärdigt. Huvudsaken är ju att det är rent nu!
Och jag gillar att kladda på speglen på toa. Ingen protest om det.
Nu ska jag fixa te sen sova, jag är slutkörd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela