´

fantastiskt

Publicerad 2011-05-20 22:17:05 i Allmänt

Helt slut, har spelat brändboll med mamma och hennes jobbarkompisar. Så fort har jag inte sprungit på sjukt länge haha.. Gjorde helvarv alla fall ;) *blink* <som kissie säger>

Funderar på att slänga igång en film och sen sova. Det har varit en riktigt lång dag, och imorgon kommer min älskling hit. Gud vad jag har längtat efter honom! ¨
Måste bara säga att jag har världens mest fina vänner! 
Ni är så jävla fina!
Du är super fin älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela