´

gullmamma

Publicerad 2011-05-26 20:48:52 i Allmänt

Jag somnade visst, en och en halv timme. Gött va? Vaknade upp av att spisen pep till var tredje minut där nere så var tvungen att gå ner och kolla efter. Mamma stod nämnligen och gjorde våfflor åt mig och henne. Pappa är iväg och kommer hem imorgon kväll så vi hade lite mys. Hjälpte henne att laga mat innan också! Kvallitetstid är alltid viktigt liksom!
Älskar när jag blir överraskad med sånna små saker, förra veckan blev jag nedropad och då stod hon där med en klasstrut i handen med lakritssås på! Världens bästa mami helt klart.
Nelly Söderlind <3

Kommentarer

Postat av: millan

Publicerad 2011-05-26 22:20:08

fan vad du är random hihihi :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela