´

sjunker genom marken

Publicerad 2011-05-02 20:10:19 i Allmänt

Åskan kom och blixten verkade slå ner på mig idag. Från super glad till super deppig. Vart det kom ifrån har jag ingen jävla aning om men det är ju tur att man har en pojkvän och två fina vänner bredvid mig som stöttar mig när allting kommer på samma gång. Massvis med tack till Nelly, Adam och min fina Victor som stod ut med min deppiga stund idag, utan er just nu hade jag sjunkit under jorden.

Gick upp till Teknikum vid halv tolvtiden idag för att stötta Nelly lite, så jag skippade min sista lektion. Allting för dig älskling.
Gick ner på stan tillsammans sen gick vi och åt lite. Adam kom och vi gick och shoppade
>adam verkade gilla det<
När vi hade betalat det vi köpte så såg Adam att det hade fastnat en Bh i hans hörlurssladd...
Adam: What the fuck? EUW.. EUW!!! VART KOM DEN IFRÅN?! *slänger iväg den*
Nelly och jag brast i skratt och härmade honom ända tillbaka till stationen, det var veckans roliga!  
Ringde till Victor och bad honom komma ner till stan igen eftersom att han redan hade åkt hem och jag ville träffa honom så han kom ner, hur söt är han inte? 
Vi gick till donken och köpte cola och satt där en bra stund sen gick vi till stationen och lämnade av mig och Victor.

Jag och mina fina vänner Adam och Nelly stod och hade gruppkramar i tusentals, höll faktiskt på att börja gråta en stund pågrundav min deppiga stund. Vet inte varför men ah!


Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-05-02 21:25:24

kanske inte rätt tidpunkt men... bilden <3 hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela