´

spooky

Publicerad 2011-05-25 21:54:20 i Allmänt

Sitter uppe på Felicias rum helt ensam, det värsta är att det spökar i det här huset! Helt ensam och övergiven.

Felicia och jag tog en sväng på varsin sparkcykel innan, fyfan vad kul det var. Kände sig verkligen liten igen. Kommer dock ha träningsverk imorgon i högerbenet haha!

Börjar inte fören klockan nio imorgon, börjar dagen med idrott "Bitch(beach)volleyboll"! Det verkar rätt kul faktiskt!

Nu ska jag vänta på Flicia så vi kan kolla på film och sova! Cutumoråwthen!

Tror du själv att du kan göra så? Att allt typ ska bli som vanligt? Idiotos, inte en chans

Kommentarer

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-05-26 15:31:06

Jaaa (A) super mysigt, åh när blir du faster?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela