´

"trötttjehj.com"

Publicerad 2011-05-30 17:33:38 i Allmänt

Jag tog en så väldigt mycket tidigare buss hem från skolan, pallade inte med någonting. Jag var trött, tjurig och hungrig så det var nog bäst att jag åkte ändå.
Har legat i sängen iprincip hela tiden sen jag kom hem, kollade på full frys och sen såg jag klart alice i underlandet som Victor och jag slutade kolla på för han var uttråkad haha.
Jag lyckades som alltid med att somna. En och en halv timme den här gången, inte så illa.
Imorgon är det sista dagen i skolan sen är det äntligen långledigt. Ah, kanske inte låååång ledigt men en vecka alla fall och det är ju inte helt fel med tanke på att vi slutar nästnästa vecka. Hur glad är man då?
Ska snart ner och kolla om maten börjar bli klar.

Kommentarer

Postat av: Malin **

Publicerad 2011-05-30 17:56:06

Tycker du Alice i Underlandet var bra? :)

Jag såg den förut när den gick på bio.

Postat av: Malin **

Publicerad 2011-05-30 18:08:53

SV: Barnsliga och barnsliga. ;) Tecknade filmer kan vara bra!! :D

Ja, barnfilm kanske det inte var... Iaf inte för små barn!

Postat av: eeeee

Publicerad 2011-05-30 18:10:03

knaaaaaaaaaaaaaaaaas bara <3

Postat av: Malin **

Publicerad 2011-05-30 18:11:19

SV: Haha! :) Syftar du på teknat tecknat, eller animerat? Lite skillnad på det. ;)

Postat av: Malin **

Publicerad 2011-05-30 18:43:11

SV: Haha, det är rätt fult när det är RIKTIGT gammalt. Men rätt coolt att vi har kommit så långt i tekniken! :)

Man undrar om det kan utvecklas mer liksom. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela