´

yesterday

Publicerad 2011-05-21 12:06:16 i Allmänt

Jag är helt slut sen igår. Mamma och resten höll igång rätt bra igår, och som vanligt skulle hon komma upp och visa mitt rum mitt i natten när jag och min(a) kompisar ligger och sover. Hon gör alltid så. Och vi låssas alltid som vi sover.
Jag sov knappt någonting inatt. Jag vaknar för minsta lilla. Så fort någon typ bara rör sig i sängen lite för mycket så vaknar jag. Jag vaknar om någon råkar nudda mig. Nelly la sin hand på mig inatt jag ba öööö? 

Hon ska snart in till Växjö och träffa anna och adam om jag fattade saken rätt. Själv ska jag ta mig en dusch och plocka upp kläderna från golvet som jag slängde där igår. Sen ska jag vänta på Victor! Segt men värt det.
Somnar nog när som helst tror jag.
Mamma gjorde varsin drink åt mig och Nelly igår, men vi fick aldrig något svar på vad det var i men god varen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela