´

En gigantus.

Publicerad 2011-09-01 19:06:39 i Allmänt

Seg dag idag. Fy.. Inte van att gå så långa dagar som nu. Slutade kvart i fyra idag. Dog lite när jag dels inte fick någon frukost. 

Jag har fått nackspärr pågrund av en ehm typ pormask som felicia skulle klämma på mig igår? (Hon är lite äcklig och tycker sånt är kul?!) Sjuk vän man har.. Så nu har den blivit en gigantus. Tillägnar nelly en bild på den fina lilla utbucklingen jag fick i nacken.. Mysigt värre! Så här, varsågoda :))

Min bebis är kvar i skolan också, sitter vid min andra dator just nu. Inget normalt photoshop har den heller! Men imorgon har jag fått nya PS till skoldatorn, kärlek till det. (Min nagel gick just av, typ.. eller snart. jävla skit när dom blir långa alltså..) Inte kul att blogga på den här datorn alltså, det tar så lång tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela