´

färdig planerad kväll.

Publicerad 2011-09-16 17:43:25 i Allmänt

Fy så trött jag är. Jag ville ligga kvar i sängen idag på morgonen och sova till halv ett.. Men nä för det var ju skola. 
Skönt i alla fall att kvällen är planerad! 

Snart kommer Nelly hit och gosar lite med mig, senare kommer Felicia och Robert på besök också. Ska ha lite mysigt och äta pizza. Mys med sällskap också! 

Söta mamma har opererat ögat idag så hon kan inte se på sitt högra öga just nu. Tycker synd om henne! 

Ska be nelly klippa mig sen, om jag orkar platta håret igen.. Usch vad det slits mitt hår :( 
Måste städa lite, men jag vill sova.. Så jävla trött så det går knappt beskriva åho..

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2011-09-16 18:27:02

sv: tack , gillar den själv faktiskt :)

Härligt det låter (: Jag har precis kommit hem ifrån Valboköpcentrum med en kompis :) så kvällen blir lugn nu (: Hoppas du får en bra kväll!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela