´

vad är väl en bal på slottet

Publicerad 2011-09-05 21:24:39 i Allmänt

Idag har jag varit hur pigg som helst, inte varit eller ens blivit trött i skolan. 
Åkte till och med upp till Grand med min fina vän Amanda. Gick där från kvart i fyra tills vi tog bussen till stan vid halv sju, bussen hem gick kvart över sju. Då däremot, var jag trött. Mådde lite illa på bussen av någon anledning. Men jaja, vad är väl en bal på slottet?

Jag var inte så glad dock när vi gick från skolan Felicia och jag. Det verkligen öste ner vatten från himlen. Och att ha en tung väska, högklackade skor, skinnbrallor utan paraply är ingen hit ska ni veta. Fyfan, ska alltid ha med mig parably härdanefter.. Nä men oftast i alla fall. Det var ju jätte fint väder idag på morgonen. "Plötsligt händer det" eller vadå.. 

En sak är säker, det var riktigt skönt att ta en kokhet dusch när jag kom hem dyngsur!
Köpte by the way hängsel idag? Ofta jag.. Oj, jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela