´

En fredag lik många andra

Publicerad 2012-04-13 22:29:29 i Outfits

Det har varit en härlig dag idag. Hade det inte varit för att min lärare aldrig kom när jag skulle ha utvecklingssamtal så hade det varit bättre. Väntade från halv två tills vi slutade på att hon skulle Komma och hämta mig? Hade tid halv två Vafan, så dåligt.

Alla fall, nu ligger jag i sängen. Ska nog gå ner och göra lite te och hämta lite chips (hihi) sen ska jag fortsätta att mysa och pussa på min älskling.

Han fick sommarjobb idag, är så glad för hans skull. Jag håller bara tummarna för mig själv just nu. Min bror är så snäll som hjälper mig med det! Om jag inte får något så får jag väl gå hemma den här sommaren också och leva på mina besparingar och skita i min tatuering.. Suck! Men det blir ju vad man gör det till. Annars får jag gå och knacka på hos gamla människor/Lata människor och klippa deras gräs eller liknande!

Ha en fin kväll tillsammans!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-04-14 14:51:10

Usch då hoppas att begravningen gick så bra som det kan göra. :(

Hur ska du spendera helgen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela