´

Nu är vi ändå tillsammans

Publicerad 2012-04-03 18:49:09 i Outfits

Vi är tillsammans hela tiden nu även om vi är så långt ifrån varandra som vi bara kan. Jag vet att du kommer att lyssna på det och tro på det jag skrev till dig. Så fridfull, du såg ut att sova gott.
Jag hoppas du läser det om och om igen.
Nu är det bara begravningen och urnfästningen kvar sen slipper jag gråta såhär mycket. Jag kommer alltid gråta för dig oavsett, jag kommer alltid sakna dig och tänka på dig.

Hoppas du tyckte om versen jag skrev till annonsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela