´

old is the "new" new.

Publicerad 2012-04-25 16:45:04 i Allmänt

Fick massvis med gamla kläder av mormor, typ skjortor och sånt. Har sparat en hel del från dig nu! Gillar att ha saker som påminner om dig, tror mormor blir glad också om hon ser att jag använder dina gamla skjortor! 

Hittade även en jätte söt blus som mormor hade haft, vit och söt! Svårt att tro att min mormor har haft den på sig för det är inte alls hennes stil haha!  

Höll på att somna innan när jag låg och kollade på 90210.. Skulle va skönt att sova men nä jag struntar i det. Jag har tagit helg nu kan man säga. Har bara körningarna nu men ingen skola. Eller jo, jag har skola imorgon men jag hinner inte dit eftersom jag har två körningar imorgon. Men vad gör väl det. Tur att jag hinner få det här studiebidraget innan det blir indraget alla fall ;) 
Nä nu är det fokus på körkortet och ingenting annat, när jag väl har det - I'm in heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela