´

Rensning på facebook.

Publicerad 2012-04-04 00:10:26 i Allmänt

Efter många om och men om att ta bort facebook förgott så körde av facebook på vänner istället, gick från 400 ner till 85. Det har jag velat göra riktigt jävla länge. Har kvar dom som jag verkligen vet vilka dom är och dom som jag pratar med. Visst pratar jag inte med alla 85, men det är folk som jag känner och har känt som är kvar. Tog bort nästan alla 96 och neråt. Känns skönt.

Nu ska jag lyssna på några kapitel från grabben i graven bredvid och sen sova.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-04-04 18:35:18

Så du vet inte vem jag är då eller? ;)

/ Julia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela