´

Uppe med tuppen

Publicerad 2012-04-25 06:46:22 i Allmänt

Idag var jag ovanligt jäkla pigg måste jag säga.. Somnade igår med huvudvärk och en extreeem trötthet så det var skönt att få sova ut, speciellt när natten kändes så lång. 

Vaknade av klockan idag när den ringde 06.02, sen låg jag en stund och lyssnade på fåglarna som kvittrade utanför fönstret (Lät inte det där som en saga typ?) Anyway, det lät som fåglarna jagade varandra, liksom lekte kull? Ni vet väl den "nänänänänä du kan inte ta mig" Just det där, nänää delen lät det som att de kvittrade haha. 

Älskar när fåglarna kvittrar såhär på morgonen, man blir så glad. Det är värst när duvorna ska börja med sitt "groohooho" usch. Minns när vi hade säsong på Öland, Saxnäs.. Duvorna väckte en klockan sex på morgonen! 
Nog med allt prat om duvor, nu ska jag ta och göra mig iordning så jag inte missar min buss. 
Har nationellaprov direkt när vi kommer till skolan, skrivning i fem timmar. Eller egentligen hela dagen då eftersom att vi börjar halv nio och får sluta kvart över tre om vi behöver det... Well vi får höras sen godingar. 


Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-04-25 10:33:50

Näe inte än iallafall får se om naveln börjar puta ut :) det spänner inte alls så det funkar än :)



Hur ska du spendera dagen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela