´

In i det sista

Publicerad 2012-12-02 19:13:39 i Allmänt

Hej på er!
Christoffer har åkt hem och nu förbereder jag mig för det sista inför imorgon. Har packat ner det sista och som vanligt lär det vara jag som har den fetaste väskan med mest kläder. Hopplöst.

Ligger i sängen och dricker te med färg på ögonbrynen.
Älskling och jag har legat i sängen hela dagen, alldeles för slappt. Han pluggade lite och jag förhörde honom en snabbis.

Jag har fått tillbaka värken i sidan av magen igen, jag var utan den i några dagar alla fall. Skit kropp som bara gör mig dålig.

Nu är det bara sminket och tandborsten som ska ner i väskan men det får vi ta imorgon.

Hoppas att allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela