´

Haha vad tror ni själva

Publicerad 2012-02-07 21:30:03 i Allmänt

Såg just på Elits att vi inte börjar fören halv tre imorgon, vafan är det?! Aldrig i hela mitt fucking jävla liv att jag åker in dit för en timmes lektion och sen måste vänta 45 minuter på nästa buss för att komma hem. TÄNK TILL FÖRFAN. Såg även att min idrottslärare gav mig en till chans att hålla i en lektion nästa vecka vilket jag verkligen uppskattar. Men jag gör det på ett villkor - att jag får göra den själv. Det gick inte så värst bra sist eftersom det var fyra pers som kom till den lektionen, dock är det försåeligt eftersom vi var dumma nog och hade lektionen i simhallen. Nä, ska få be om att hålla i lektionen själv den här gången, jag vill visa vad jag går för. 

Men det är ju en hel vecka kvar till det så jag får kolla lite och bestämma vad jag ska göra isf!

Kommentarer

Postat av: fanny ahlm

Publicerad 2012-02-07 21:48:38

jajjamen hur är det idag då ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela