´

Hickar...

Publicerad 2012-02-01 17:08:46 i Allmänt

Kom hem med fyra nya saker idag, tights, klänning, träningsbrallor och ett nytt pannband! Jag skaaa lägga upp bilder någon gång.. Jag lovar. Kanske till och med när jag har kläderna på mig.. 

Har just ätit, fick hicka vilket är gulligt men jobbigt haha.. Varje gång någon hickar i klassrummet "Är det du som hickar millan?" Well.. Jag hickar lite högt.. 

Försöker komma på någonting som jag och Christoffer kan laga (mat då) på lördag, men det är svårt.. Vi burkar alltid göra kyckling men jag vet inte om vi ska göra det igen, måste ju förnya sig.. Mmmm kyckling.. Jag älskar kyckling! Strunt i kycklingen.. Aow.. Ska smälta maten sen träna, eller sova och sen träna.. Så trött och så ont i huvudet. Uuuurk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela