´

Hur segt..

Publicerad 2012-02-02 10:15:33 i Allmänt

Fyfan vad seg natt.. Vaknade av att jag tydligen hade tänt lampan över sängen inatt.. Måste gjort det i sömnen, jag gör aldrig saker i sömnen utan att sova så det skrämde mig. 
Vaknade även igen vid halv två av att Cicci ringde mig, arg som jag blev dissade jag båda hennes samtal för jag var så extremt trött. Smsade henne nyss för att kolla vad det var hon ville egentligen tror hon sover fortfarande. 

Sitter alla fall på engelskan nu och läser.. Läser... Fyfan vad tråkigt. Jag som läser sakta på svenska, då kan ni tänka er hur det blir på engelskan. SUGER. 

Ni lär få ett blogginlägg från Sammy idag också! Om hon inte glömmer bort det igen! 
Dags för högläsning.

Kommentarer

Postat av: kattiseriksson

Publicerad 2012-02-02 10:38:17

Jobbigt när det ringer mitt i natten :o



ja eller hur vill att det ska vara varmt och skönt ju :) Vi åker ju till turkiet i mars å igår var de snöstorm där ju :o läskigt!!

Postat av: NELLY

Publicerad 2012-02-02 17:22:58

"jag gör aldrig saker i sömnen utan att sova" haha... nä inte jag heller :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela