´

På gång

Publicerad 2012-02-21 11:53:11 i Allmänt

Mailade blogg.se för att få hjälp med statistiken, nu visar den igen! Tur att jag vet att det var fler än 1 person som besökte min blogg i förgår haha! Nu ska jag dricka upp mitt te och sen ska jag göra mig iordning för en tur till stan, ja det var ju längesen.. Not! Jag gillar inte stan när jag är ledig egentligen, men dom gångerna man blir bjuden på mat och annat mys är det helt fantastiskt ;)
Sa jag förresten att jag köpte cigaretter åt Amanda igår? Om inte så måste jag säga att jag inte behövde visa leg! Stolt över att jag ser äldre ut, vilket betyder att jag hade kunnat köpa cig när jag var minderårig också haha! Men ja, sånt är livet. Eller som Christoffer sa i går " livet ät inte lätt när det är svårt" han är klok han!

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-02-21 19:15:19

Hade du en bra födelsedag?



Haha jobbigt att du inte behövde visa legg, det frågade dom inte mig heller men då blev jag arg och sa åt dom att dom måste fråga ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela