´

Sammys Rape-torsdag!

Publicerad 2012-02-09 19:29:00 i Sammy bloggar

Tjena Mittbena!
Missed me? Hahaha, det är nog den tattigaste repliken man kan dra. "I'm back, missed me?" Hahahah!
Idag så fick vi redovisa våra fina Chokladkartonger i skolan. Vår (enligt vår lärare) kom tvåa, tihihi!
Såhär snygg var den
Tjena Mittbena!
Missed me? Hahaha, det är nog den tattigaste repliken man kan dra. "I'm back, missed me?" Hahahah!
Idag så fick vi redovisa våra fina Chokladkartonger i skolan. Vår (enligt vår lärare) kom tvåa, tihihi!
Såhär snygg var den


Nämnde jag att det var kalas fint väder här i Växjö idag?(Vilket det ändå alltid är) Inte? Bra att jag nu gör det då. (Vadå sarkasm?!)
 
Om ni undrar hur det går med min diet som jag började med förra torsdagen, så går det mer än bra! Lyckats gå upp 2½ kg och ätit så att resten svälter! MMMMmMmmmmmmmmmm
Detta var typ min kvällsmat + en flaska Cola
 
Fick även reda på att min kära fader, moder och djävul till lilla syster ska åka utomlands om två veckor. WOOOOP vad glad jag är för deras skull. Inte alls att dom tänker på mig och att jag också behöver semester. Men liksom vem behöver semester när man kan leva på -16 grader, ha sportlov och göra snöänglar i snöstorm. Iaf inte jag inte! 
 
Nu ska jag duscha och bli allmänt fräsch för att sedan spendera resten av kvällen i sängs och kolla på Jersey Shore. Här har ni väldigt slitna och trötta, men även glada Jag! Ett litet misslyckat "tummen upp" men ahh.. 
HA EN GOD FORTSATT KVÄLL så hörs vi nästa torsdag! 
FYYY vad veckorna flyger iväg :o


Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela