´

Helt jävla fantastiskt

Publicerad 2012-01-09 16:42:23 i Allmänt

Jag har haft en helt fantastisk helg. Mys, shopping och ännumer mys. Tror inte ett lov kunde sluta bättre än såhär. 
Idag vaknade vi vid klockan elva av att pappa skrek på oss. Inte helt fel, dock låg vi kvar i sängen till halv två-tiden.  
Igår var det urmys, vi låg och pratade gamla minnen som vi har haft tillsammans. Jag nämnde vår första kyss, att man ändå kan minnas det eftersom att det var så jävla längesen. Somnade i allafall tillslut.  

Hjärtat åkte just hem, så tradigt. Jag ska ta en runda på maskinjäkeln sen måste jag försöka läsa lite från min engelskabok.. Har panik över den skiten..  

Well, jag kan inte sitta här längre. Jag har ju som sagt saker att göra.

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2012-01-09 17:43:59

Hej! Ja haha det är väldigt långt tid,men har haft lite problem med vissa folk så har inte kunnat skriva nått osv.. men de blir ändring på de förmodligen plus att det varit fullt upp ändå med skola osv :) Jag har haft det bra nu under ledigheten och hoppas du har haft desamma :) Ser att du skaffat pojk:) Hur går det ? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela