´

Trött torsdag

Publicerad 2012-07-19 06:12:48 i

Åh jag kan knapp förstå att det är torsdag, näst sista dagen! Om tre dagar är vi påväg till finland hihi kommer bli så kul! Jag har inte varit där sen jag var yttepytte liten! Jag minns att jag hängde upp och ner i ett träd, hade en bok med "klistermärken" av mumintrollen/dalen och en bok till fast av några figurer eller vad det var.. Sen minns jag inte mycket mer av den resan. Det ska bli skönt att Komma hemifrån lite innan skolan och allt börjar igen.. Ska ju ut på praktik direkt andra dagen när vi börjar.. Urtrist! Förstår dom inte att man vill ha lite kul med kompisarna istället? Äsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela