´

6 juni & 7 månader ♥

Publicerad 2012-06-06 20:49:29 i Allmänt

Hej på er!
Dagen i sig har varit rätt jobbig men fruktansvärt skön. Jag vaknade tidigt som attan när man väl har sovmorgon. Vände mig om och insåg att jag hade min pojk bredvid mig, någon sekund senare insåg jag också att vi har 7 månader ihop idag.
Vi låg bara och mös hela morgonen fram till tolv tiden? Gick ner för att göra frukost när vi sedan inser att vi inte har någon el i huset. Vi har haft väldigt mycket problem med elen sedan en månad(?) tillbaka. Elektrikarn var inte hemma heller, men idag hade han tid att komma hit och kolla på det. Från halv ett till fyra var vi utan el. Ingen tv eller någonting så jag och Christoffer lyckades istället somna om från halv två till tre eller något. Vaknade igen då och märkte att han hade legat och hållt om mig hela tiden, det är så himla skönt och så fint.
Med tanke på att han var tvungen att äta här, men skulle tagit bussen hem vid fem så fick jag köra honom hem. Klart jag gör det, gör nästan vad som helst för att han ska må så bra som möjligt. Sen är det ju "alltid" kul att köra bil. Ja än så länge så är det ju det. 

Med råga på allt så gick vår pelletsbrännare sönder idag också, vi har varken värme eller något varmt vatten i huset så ikväll fick det bli en bastu för familjens del. 

Ska snart lägga mig och sova, börjar bli lite småtrött. Imorgon ska klassen hem till vår mentor (och göra vad..?) ja typ gå en runda..? Sjukt kul. Kommer säkert bli kul när man kommer igång med någonting men jag tvekar lite faktiskt. Jag bara måste sluta döma saker i förväg.
Ha en underbar natt ihop!
Hittade en gammal bild, älskar mitt hår där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela