´

Lördag sista juni

Publicerad 2012-06-30 14:19:20 i Allmänt

Vilket busväder det var inatt, åskade regnade och blixtrade som bara den. 
Vaknade första gången vid halv sex eller halv sju minns inte. Men jag ville inte gå upp då. Gick upp halv tolv istället, åt och gick ut i solen. 
Nu har jag hängt upp min tvätt och fyllt på pellets. Ska ta en snabb dusch sen innan Christoffer kommer hit. 
 
Mormor kom hit innan och frågade om vi ville ha plättor så nu väntar jag för fullt på att hon ska ringa och säga att maten är Klar! 
 
Måste be om ursäkt för att det inte kommer upp några bilder på bloggen men jag kan inte lägga upp från mobilen och vårt internet fungerar fortfarande inte.. 
 
Hoppas ni får en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela