´

Inget annat än love!

Publicerad 2012-05-24 17:04:38 i Allmänt

Engelskan var härlig idag, vi satt ute och solade samtidigt som vi läste vår bok! Fick lite färg på armarna haha.

Therese och jag skulle till röda korset fick vi reda på så vi tog oss dit i värmen och intervjuade deras chef eller något. Som vanligt så hade jag inte fått med det förbannade ljudet så jag måste lösa det på något vis, det är ju fan att folk alltid ska vara på och pilla på knappar och skit.
Har pluggat teori nu, det gick skitbra idag! Nu ska jag köra en sväng så ha en underbar dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela