´

Bortglömd

Publicerad 2012-11-28 17:02:28 i Allmänt

Hallå på er, nu har vi en något piggare Emeilia efter någon timmes sömn.. Ingenting jag är stolt över men attans vad skönt det var. (Skrev jag det i förra inlägget kanske?) 
I alla fall, jag snabbstädade mitt rum ändå! Jag kände att jag var tvungen att hitta min mobilficka som mamma gjorde till mig för den försvann för mig. Jag var bombsäker på att jag la den på nattduksbordet men den låg i lådan under nattduksbordet.. Jag har letat som en idiot efter den och kännt mig så naken utan den idag. En månad har jag haft den runt halsen ungefär och sen en dag utan den så är man näck. 

Nu lagas det mat, gott. Lunchade med Adam idag, han hade glömt bort mig. Känns som jag är bortglömd nu för tiden! Förra veckan glömde NELLY bort mig?! Trodde jag aldrig, får se om hon kommer ihåg mig nästa gång (JAG TÄNKER INTE PÅMINNA DIG!) 


Men med ett städat rum så kan jag slappna av lite! 
Någonting sånt här skulle vara kul att börja se igen, inte riktigt lika långt för jag hade såna grymma skoskav efteråt..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela