´

Torsdags skoj

Publicerad 2012-11-15 14:52:21 i Allmänt

Tosdagens jobb är över och peppapeppa men ingen huvudvärk har jag haft än idag! Kan läkarens tips verkligen fungera? Tror det var så pass täppt i näsan så jag verkligen var tvungen att ha spray.

Ska ta mig något att äta, får ju soppa varje torsdag nu för tiden. Jag som inte ens gillar soppa men jag har vant mig nu.
Väntar tills mor och far kommer hem sen tar vi en tur till stan och glor på bil.
Fint slut på en torsdag som den här.
Åter den här torsdagen så kommer jag hem och luktar barndreggel. Nog för att mitt eget dregel luktar äckligt men barns.... Där går gränsen ;)

Kommentarer

Postat av: Peppbloggen

Publicerad 2012-11-15 22:36:20

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppningsbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg där vi kommer uppdatera med inspirerande- och peppandeinlägg. Just nu har vi en enkät på vår blogg som handlar om just självkänsla och vi skulle verkligen uppskatat om du kunde svara på den då det är ett viktigt ämne som vi tar upp (och det skulle verkligen hjälpa vårt arbete!) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela