´

SAMMYS OKTOBER RAPE!

Publicerad 2012-10-11 21:45:00 i Sammy bloggar

En månad går så fort och jag är sämst på att uppdatera, men tyvärr kära läsare jag har no longer a life. 
 
Jag går i skolan 5 dagar i veckan och jobbar 4-5. Ja jag jobbar,Y'ALL CAN'T CALL ME SPOILED NO MORE! 
Passar jag i keeeeeeeeeeps? O:) (VERRRY CLEAN MIRROR) 
 
Idag så hade jag och min habibi Måns praktik. Det vill säga att vi åkte in till stan, åt och sedan stack hem igen. 
 
Efter det så träffade jag Bekka, två saker vi alltid gör är att äta 
 
 
Och så gör vi "Typical Arab" grejer, arab som hon är.
Vad gjorde vi då om inte detta? (Tackar mammas flipflops som gjorde detta möjligt för oss)
 
Efter det så jobbade jag i sex hela timmar á la Sub! Världens sötaste kom in idag, han liknade Jaden Smith, sjukt liten och söt! 
Var tvungen att hålla masken, när jag inombords bara 
Nu är jag hemma, ligger i min säng, äter polly och kollar på revenge. Är äckeltrött, så ja det blev ett tråkigt inlägg idag. 
Puss kram och 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela