´

Slut på hjärnceller

Publicerad 2013-04-09 17:12:30 i Allmänt

Öööööööö.
Jag är dödstrött i både kropp och själ.
Har jobbat på hård med skolarbeten hela dagen idag.. Så trött på skiten nu. Vill bara lipa åt det och låta alla mina slavar ta hand om allting istället...

Jag kan inte fortsätta på min bokanalys för att uppgiften jag ska kolla på ligger på en powerpoint som min dator inte kan öppna.

Projektarbetet blev väl typ klart idag, eller bilderna i studion alla fall. Nästa gång ska det redigeras.

Religion filmanalysen blev klar också alla fall.

Fy vad jag vill slänga skolarbeten åt skogen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela