´

Lovande träning

Publicerad 2013-03-07 18:52:44 i Allmänt

Att samla kraft för träning såhär efter en heldag med skoj och bus mer småbarn är inte det lättaste. Jag är så trött och vill bara få en dusch överstökad så jag kan sova. Men jag lovade mig själv i söndags att jag ska träna på ett eller annat sätt minst tre gånger den här veckan.

Tränade i måndags, gick några kilometer i tisdags och idag ska jag träna ben, rumpa och mage igen.

Det märks så väl att jag har tränat benen för jag kan sitta längre på huk när jag klär på barnen och pratar med dem! Haha bra är jag.

Nåväl här har jag slösat en hel del energi genom att bara skriva. Brklfbiwndwkzuqlsnitbr hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela