´

home

Publicerad 2010-08-20 14:19:52 i Allmänt

Nu är jag hemma från skolan, det var väldigt lugnt idag också. Vi gjorde något läsförståelse test med någon tant. Det var sådär väldigt drygt.

Snart ska jag och rebecca åka till dädesjö marknad, hihi kuligt. Men först, ta en alvedon om vi har någon.

Vi fick ju våra snygga datorer idag i skolan, sjukt skön att skriva på, gillar dock inte att siffrorna bara sitter där uppe.
Riktigt photoshop, och massa kul i den är det också! Så det får vi ta och kika igenom lite senare! 

Ska kolla med rebecca om de är klara för att åka!
jag hör av mig sen!
puss på er

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2010-08-20 14:27:20

Precis, ingen skola :(

Postat av: JB & Linda

Publicerad 2010-08-20 14:34:17

Hej!



Vill du vara så snäll och svara på veckans jävla fråga?



http://fuckingjb.blogspot.com/2010/08/dagens-javla-fraga-198.html



Tack på förhand!!!



Kramar



JB & Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela