´

Nanedags

Publicerad 2010-08-07 22:13:12 i Allmänt

Jag ska upp tidigt imorgon för att åka till Öland, så jag ska ner och lägga mig i mammas säng och kolla på tv. Pappa är iväg i Göteborg och hämtar Timmy, Emelie och deras två kompisar - lamt.
Ska se om min pojk har lust att mys smsa liten stund innan jag somnar.

Jag kanske hinner slänga in ett litet snabbt inlägg innan jag sticker imorgon, men vi får se. Om inte så hörs vi imorgon kväll eller någonting om jag orkar, beror på när vi kommer hem.


En väldigt stoor puss till er alla, åter igen kommer jag sakna bloggandet, trots att det bara är en dag eller något. Jaja!

natti

Kommentarer

Postat av: Jackaan!<3

Publicerad 2010-08-07 22:20:24

Svar; Tack detsamma:)

Kram

Postat av: ASIAT

Publicerad 2010-08-07 22:49:15

sv: idag har jag varit på en fest :)

haft en bra dag annars? kramkram!

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-08-08 12:34:45

vf måste dom hämtas i gbg ;o?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela