´

just for that

Publicerad 2010-12-28 14:16:59 i Allmänt

Du heter: Emeilia Emmy Madelene Westerberg

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ehm, vad som.

Beroende av: Cigg... Nej men cocacola

Vad tror folk om dig? Att jag är kaxig innan de lät känna mig riktigt.

Stämmer det? Ibland kanske.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon eller min kropp

Hur imponerar man på dig? Personligheten helt klart.

Brukar du skratta för dig själv? Haha, hela tiden.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Som fotbollskommentatorn sa " Det ser mörkt ut på cameruns avbytarbänk"

Var bor du? Liten håla ca 3 mil utanför växjö.

Trivs du där? Trivs gör jag, bara det att det är fruktansvärt dött.

Hur svarar du i mobilen? Hallå? "hej det är millan"

Vem ringde du senast? Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Någonting om pizza och nyår

Antal timmar sömn inatt: ca 9..

Sov du ensam: Med mitt smex

Brukar du komma i tid: Jajamen.

Hur känner du dig nu: Lite trött, men absolut på topp!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt..

Vad tycker du om fötter: EUW!!!

Vad saknar du: Kärleken jag hade för ett halvår sen. Min pluttegullis i Kalmar

Hade du en bra kväll igår: Som tusan :)

Favorit dryck på morgonen: TE

När brukar du oftast gå och lägga dig: Tio <:

Är du blyg? Hm, både ja och nej. beror på

Sysslar du med någon idrott: Ibland har inte tränat på ett tag bara.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Beror helt på..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle pröva att ha sex för att se hur skönt det skulle vara sedan jämföra <:

Är du nöjd med ditt liv: Ja, för tillfället. eller jag tror det i alla fall.

Är du bortskämd: Ungefär lika mycket som alla andra.

Vad gör du i morgon: Imorgon, sitter jag nog vid datorn

Vad är det värsta du vet? Otrohet tror jag.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag verkligen.

Vad är det finaste du fått? Årets julklapp!

En speciell dag du minns: 9 maj 2009

Du samlar på: Ingenting..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pellepump

När grät du senast: Julafton

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara pengar höhö

Vill du gifta dig: Ja klart

Vill du ha barn: yes

Är du musikalisk? nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Någonting med kolsyra i

Bor dina föräldrar tillsammans: yesbox

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vem har inte.

Biter du på naglarna: Har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela