´

OLAH!

Publicerad 2010-12-01 18:59:17 i Allmänt

Fy så kallt det är ute, helt sjukt.
Jag har tillbringat min dag tillsammans med Daniel här hemma. Gick ner till skolan och träffade min gamla lärare samt vaktmästaren. Gick till ica och köpte mjuk pepparkaka hehe. Gick hem hit och kollade på youtube klipp sen gick vi till millis och åt lite, tjockt.

Han åkte just hem, tycker det var liten mys dag så ett plus poäng på att jag gjorde någonting med min onsdag!
Mamma och pappa kom just hem från stan med julklappar så jag får inte vistas nere i köket nu.. jag som ville ha te till min pepparkaka suck.
här får ni någonting att bita i haha

Kommentarer

Postat av: ems

Publicerad 2010-12-01 20:17:48

vad gör du då?:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-01 20:52:01

SAKNAR DIG MED GIULLESNUTTE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela