´

sista minuten

Publicerad 2010-12-22 17:43:01 i Allmänt

Varför fick jag just en tanke på att minuten stavades menuten? hm..

Drog in till stan idag när vi vaknade för att köpa julklappar med mami, papi och mitt smex som kallas bex. Hittade en hel del även en fin ring till mig själv. Nu ska jag städa upp lite på rummet, gömma alla klapparna, plocka fram lego till Trols och Rasmus sen gömma mina garderobs nycklar innan jag smiter bort till min fina Amanda för att färga hennes hår och glo på tv! Hon är underbar hihi.

Vi hörs väl kanske senare puss

hoehoehoe, ja det var väl så man sa?

Kommentarer

Postat av: Emelie Franzen

Publicerad 2010-12-22 21:01:52

Ringen eller vad det är, ser ut som en fästing ;D Tvii...

Hoppas jag får nog riktigt fint iår för annars tar jag tillbaka nån av dina, och vi har fasen bara skitbra grejer :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-22 22:02:55

sv: tur att det inte är en fästing då <; men den var fin intesant?



Jag hoppas du blir nöjd med tanke på min dåliga... öhm inkomst tihih puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela