´

Yesterday

Publicerad 2010-12-14 09:11:51 i Allmänt

Gud så jag är besviken på igår. Förfesten vad okej, riktigt kul. Ditvägen var också rolig. När vi kom dit fick vi köa i 30-45 minuter tror jag? Bara för att komma in.. Sen fick vi stå i kö för att lämna jackor och sånt i en kvart kanske. Så sjukt jävla dåligt system, sånt funkar inte. När vi skulle dansa fick vi stå.... SÅHÄRNÄRAVARANDRA, nej det funkade inte det heller. INTE värt 120 spänn!

Fick klackar på tårna, stora fötter klev på mina fötter, armbågar i fejset - blåslagen.
Folk som skrek "Jag ska sänka minst fem personer när jag kommer ner härifrån!! JAG TÄNKER DÖDA DOM!" Åh, ditt fula äckel.

Jag var hemma vid tjugo över ett någongång. Somnade direkt, men vaknade lika fort (kl7), ja det kändes som en timmes sömn. Jag behöver lov nu, sömn och lov.

Internet funkar inte i skolan nu heller, vad fan ska vi göra här i 6 timmar. ååh, onödigt.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-12-14 18:09:21

ett chips :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela