´

12.30 - torsdag

Publicerad 2010-07-22 12:38:10 i Allmänt

Hej på er! Allting väl med er idag?
Jag kunde verkligen inte somna igår, låg i sängen och vred och vände på mig hela natten, hemska värme. Jag blir så arg på mig själv om jag somnar innan man ska gå och lägga sig, tillexempel om man ligger i sängen och kollar på tv så blundar man lite sen helt plötsligt vaknar man upp två timmar senare. Det är så typiskt mig. Jag gör alltid så när det är skola och jag slutar halv fyra, så går jag hem sen somnar jag vid sex tiden och vaknar halv nio, otroligt smart, sen kanske prov dagen efter!

I alla fall, vaknade innan vid tjugo över elva eller någonting. Älskling ringde mig just, och jag garvar fortfarande åt ringsingnalen som jag har när han ringer, hihi.
Ska börja små packa lite tills imorgon, åker runt 10 - 11 tiden imorgon bitti. Så då får vi lägga oss tidigt ikväll. Eller något.

Morfar och Toini (min halv mormor) kommer snart för att fira mamma också.

Hoppas ni har eller kommer få en fin dag allihop! Vi hörs nog senare, om jag nu kommer blogga när älsk kommer. Det får vi se!

puss på er!

Kommentarer

Postat av: Balida

Publicerad 2010-07-22 13:47:28

sv: Tack du! :) Detsamma

Postat av: n

Publicerad 2010-07-22 14:32:47

sv: haha jasså :P

vad använder du för program då?



/shoppaholly

Postat av: Fiona

Publicerad 2010-07-22 14:38:32

hehe! följa varandra på bloglovin? :)

Postat av: S

Publicerad 2010-07-22 14:41:13

Brukar också somna innan jag ska sova, så sjukt irriterande!

Postat av: Fiona

Publicerad 2010-07-22 14:42:47

okej :D

Postat av: Fiona

Publicerad 2010-07-22 14:44:34

jadå! själv?

Postat av: hannas blogg

Publicerad 2010-07-22 14:49:19

åh tack detsamma sötnos!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela