´

EN AV FINALISTERNA

Publicerad 2010-07-26 14:21:08 i Allmänt

Hejsan mina sköna läsare! Äntligen är jag hemma igen och tillbaka vid bloggen!

När jag kom hem så upptäckte jag att jag är en av finalisterna hos http://nicolesjostrom.blogg.se/ och jag tävlar om tio par snygga spetsstring!

Ni är supersuper söta om ni vill gå in och rösta på mig lite fort, bara skriv "Jag röstar på blogg nr 8" Sen bara skickar ni iväg!

Inget tvång men det vore så gulligt :)!

tack på förhand!

jag återkommer med kort info om helgen!
puss

Kommentarer

Postat av: Vera

Publicerad 2010-07-26 14:31:49

Jag röstade :) allt väl här, själv?

Postat av: Vera

Publicerad 2010-07-26 14:41:22

sv! okei! Synd att det inte är så bra väder :(

Postat av: ida

Publicerad 2010-07-26 14:54:36

SVAR: ja, det brukar vara så att om man har fräknar så vill man inte ha det och har man inte fräknar så vill man ha det osv:) jag har lite fräknar på näsan som jag är väldigt stolt över iallafall, hehe:)



allt är bara bra med mig! fast det är rätt mörk och trist ute just nu:( önskar att solen kunde komma fram någon gång:p



Postat av: felicia

Publicerad 2010-07-26 15:04:15

sv: det är lungt !

jodå det är bara bra med mig med !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela