´

HIT & DISS

Publicerad 2010-07-13 15:55:36 i Allmänt



Stor fet diss är det här pulvret från L'ANZA' inte alls bra. Det ska ge håret den form och volym du själv vill, håret ska inte bli flåtigt och äckligt efter det och det ska räcka med jätte lite. Sa de i affären i alla fall.
Jag fick ingen volym alls, håret blev jätte äckligt och man var ju tvungen att ta pulver över allt för att ens känna det? Nej, en stor fet diss!

Hiss- Parfymen som jag fick av min pojkvän i julklapp. Den luktar så fruktansvärt gott så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Formen på flaskan är skojig också och det räcker med ett sprut så luktar man nästan för hela dagen! Jag älskar den!

Solpudret från H&M, oj jag trodde inte alls att det skulle vara så bra som det var. Det täcker saker som man inte vill visa i ansiktet, och man får en hyffsad naturlig färg där man tar det.
Rekomenderas, inte alls dyrt heller, minns inte ritkigt priset, men det ligger nog runt 50 lappen. Tummen upp!

Måste bara säga att det täcker riktigt bra, dock det färgar av sig på vita kläder, men det går bort i tvätt!

Kommentarer

Postat av: nicole

Publicerad 2010-07-13 15:58:25

sv: haha okej:)



allt bra idag?

/Shoppaholly

Postat av: Sissi

Publicerad 2010-07-13 16:15:46

vad förvånandsvärt bra solpudret verkar :)

Postat av: Emelie Franzen

Publicerad 2010-07-13 18:56:34

Man ska inte ha solpudret i hela ansiktet utan bara över/under kindbenen upp mot tinningen och trekvartsväg över pannan och sen sudda ihop det lite i hela pannan men inte mycket... Om man vill för att kunna trolla bort dubbelhaka kan man ta lite vid käkbenet och lite på näsan med =) Då blir det jättesnyggt... För det ska inte användas som vanligt puder för då ser man brunare i ansiktet än övriga kroppen och det vill man ju undvika! Hoppas du fattar annars kan jag visa nångång =)

Postat av: Emeilia

Publicerad 2010-07-13 19:13:30

emelie: hihi oki, det e du som e proffset ;) men jag brukar använda det som rouge också funkar rätt bra. jag brukar inte ha det i hela ansiktet bara när jag inte orkar ha foundation och så bara när jag vill täcka typ fräknar och sånt.

sen nu tog jag mest bilden för att visa skillnad också :)

men du kan gärna visa någon gång :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-07-13 19:50:17

Ja man kan absolut ha det som rouge =) Fin fint! Jaa för det blir ju genast så att man ser så sjukt mycket brunare ut om man lägger i hela! Man vill ju bara skapa en illusion om att man är brunare ;)

Postat av: Emeilia

Publicerad 2010-07-13 20:13:13

sv: precis (; man kan ju också ta det i hela om man inte tar ÖVERDRIVET mycket kanske.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela