´

irriterad trött och tjurig

Publicerad 2010-07-14 19:09:55 i Allmänt

Förstår inte vad det är med mig ibland. Fick ett litet irritationsutbrott på pappa nyss hemskt.
Jag har legat i sängen hela dagen, usch känns som att jag ska börja gråta närsom.

Inte nog med det så saknar jag min pojkvän alldeles för mycket.

Ska i alla fall med in till stan snart och hälsa på Timmy och Emelie, orkar inte egentligen.
Men pappa mutar med kinamat, och då kan jag inte stanna hemma. Det var faktiskt längesen som vi åt på kina tillsammans.

Jag känner hur gråten sitter i halsen - FÖRSVINN!


Du är den som får mig att fortsätta orka♥
I love you

Kommentarer

Postat av: nicole

Publicerad 2010-07-14 20:38:13

sv: okej :)



haft en fin dag förutom irritationsutbrottet ?

/Shoppaholly

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela